16. ledna 2016

Dortmund for Aliens: Úvod

1) Tak o co jde?
- Čtvrt roku na pracovní cestě.  Pro někoho rutina, pro jiného situace daleko za tím co je ochoten tolerovat. Já jsem souhlasil s tím, že by to mohla být zajímavá zkušenost a než jsem se nadál, už jsem stál s kufrem v odletové hale a všechno začalo být až nepříjemně reálné.




2) Co to s tím jako tady na outdoorphorum?
- Dobrá otázka! Nějakou chvilku jsem o tom přemýšlel a došel jsem k tomu, že kam jinam? Outdoorphorum se za ty roky stalo nejen dokumentací našich outdoorových výprav, ale také jakýmsi "sdílitkem" našich obecných zážitků. Dřív jsme psali outdoor co to šlo - tušili jsme, že outdoorový život jednou skončí. Teď budu psát neoutdoor co to půjde - doufám, že neoutdoorový život brzy skončí :-)

3) Co jako ten název?
- Název je inspirován knihou "How to be an Alien" od George Mikese (Jiřího Mikeše), která mi nějak samovolně přišla na mysl na začátku mého pobytu. Zároveň je zvolen s ohledem na konzistenci s s úspěšnou serií od Linďáče popisující radosti a strasti života mnichovského (znáte to - když uspěje Matrix, na Matrix 2 se nemusí dlouho čekat :-) )

4) A proč jako celé toto?
- Protože mě to baví, očekávám že na to budu mít čas a chci to zaznamenat... Přeji zábavné počtení.

Žádné komentáře:

Okomentovat